Novi Sad
26.05.2014.
12:28 > 13:39
Povodom pola veka postojanja putničke Železničke stanice u Novom Sadu, 31. maja, okupiće se železničari i svi oni koji žele da podrže inicijatvu Vojvođanskog društva za železnicu, koje stanicu želi da obnovi, a pre svega da čuvenom železničkom satu vrati novo srce i sjaj.
  • jogi

    26.05.2014 22:15
    mislim da je za odstetu placenu za novu autobusku stanicu moglo da se postave stotine satova na stanici i po novom sadu.
    drzava nas guli do koze a sad bi da nas ubede da joj jos i dobrovoljno dajemo. vredjaju nam inteligenciju!
  • ZoranNS

    26.05.2014 18:06
    Treba pozvati na svečanost i Franca Josefa
    Krajem XIX veka u Vojvodini je mreža pruga bila najgušća i Evropi, a Evrope u svetu. Vojvodina je imala 3 puta gušću mrežu pruga (km/na 10.000 stanovnika) od Engleske gde je železnica rođena. 10. decembra 1883. godine je: - Prvi putnički voz otišao iz Novog Sada za Zemun. Voz je od Novog Sada do Zemuna stigao za 1,5 sat što je bio veliki napredak,NA ŽALOST ISTO TOLIKO PUTUJE I DANAS.
  • 26.05.2014 17:40
    Prvo vratite srce Vojvodini.
  • 26.05.2014 17:22
    lopine
    Maja Gojkovic je ekspert za takve stvari...
  • @M. - Stanica

    26.05.2014 16:20
    Slazem se. S druge strane, da li ti se desio taj nesrecni slucaj da si bio primoran da koristis mokri cvor zeljeznicke stanice? Ako nesto spremate, mozda je najbolje da pocnete odatle, umesto spolja gladac a iznutra jadac. Sat je sramotan, kao sto je sve sramotno u ovoj crnoj rupi od zemlje, ali realno svi imamo satove u dzepu. E da, ni za sta vise ne dajem ni jedini dinar, dovoljno mi se otima protiv volje vec.
  • Brus Vilis

    26.05.2014 16:17
    I da li mi ovde pričamo o trošku u iznosu od dve direktorske plate u ovom preduzeću?
  • neko mator

    26.05.2014 16:02
    pola veka nove stanice
    Može li malo pažljivije s rečima? Šta znači ovaj apel? Da Novi Sad do pre 50 godina nije imao prugu?! Alo! Ovo je tzv. nova stanica, stara je bila na Grbavici; a to što je moderna i lepa mermerna zgrada postala prljava i pohabana, pa takva je od kad je sve postalo prljavo i pohabano i sirotinjski jadno... Pogledajte niz Bulevar oslobođenja: šta se bolje vidi - reklama ili koji je ovo grad
  • Tomo

    26.05.2014 15:45
    nemar
    Nekad je sat za železničare bio svetinja i odraz poštivanja putnika i struke. A sada je ruglo i sramota. Vagoni i stanice su nam ko iz horor filma . Ništa čudno odkad je politika prešla struku i čerupa sve što stigne.
  • Marko

    26.05.2014 15:26
    ...
    Dajte neki žiro račun na koji mogu da se vrše uplate.
  • kimi

    26.05.2014 14:59
    Dok god ne bude prave autononime VOjvodine ili nesto vise ,do tada ce sve da propadne ...pa tako i Z stanica.
  • Dosta!

    26.05.2014 14:43
    Slusajte,ovo vec puno!!!! A sta radi grad po tom pitanju? Samo od naroda trazite!!!
  • Brus Vilis

    26.05.2014 13:51
    Sat je super i šteta što ne radi. Zar bilbordi na stanici i u čekaonicama nisu mogli podmiriti trošak popravke? Mogli ste i od prodatih karata odvajati po 5 dinara i za par meseci bi sakupili novac. Već mi je muka od silnih zapomaganja u državnim firmama u kojima se rukovodi nedomaćinski, pa onda i za najbanalnije stavke tražite pomoć gradjana.

    Popravka sata?

    Radije ću preporučenih 100 dinara dati za kupovinu inkubatora u Betaniji.
  • Deks

    26.05.2014 13:22
    Isti problem na autobuskoj stanici
    Podržavam ovu inicijativu, uz molbu organizatorima da prošire svoju inicijativu i na autobusku stanicu. Naime dosta često prolazim kroz Novi Sad i koristim isključivo autobusku stanicu. Svedok sam kako se decenijama Novi Sad prema tom javnom prostoru odnosi sa nipodaštavanjem i nepoštovanjem putnika koji dolaze i odlaze iz vašeg grada. O tome sam pisao više puta u komentarima na internetu ali stara boljka ostaje. Doduše nedavno je nešto na stanici urađeno - zamenjen je krov iznad perona koji je prokišnjavao i zakrpljeno nekoliko betonskih rupa, ali to je još uvek nedovoljno. Na tom novom krovu naselili su se golubovi i putnici koji kupovinom karte plaćaju velike iznose za staničnu uslugu sada su na meti njihovog izmeta. Ograđeni prostor oko perona je kriminalno uzak i kada je malo veći broj putnika oni ne mogu prolaziti normalno između perona. Tu je još problem sa otrcanim kioscima koji tu decenijama zvrje umesto da se taj prostor oplemeni. Odnedavno ne radi većina satova koji su pokazivali tačno vreme što je skandalozno. I na kraju zašto se na toj stanici uopšte naplaćuje "stanična usluga"? Nigde na zapadu to se ne radi jer su autobuske stanice javno dobro i služe za dobrobit svih građana i gradske službe su dužne da ih održavaju.
  • Nema nade

    26.05.2014 13:05
    za NS
    odavno je propao,propadace jos dublje dok se ne sroza na nivo kasabe. Totalno rasulo u najgorem smislu te reci..
  • M.

    26.05.2014 12:57
    Stanica
    je ruglo,to niko ne može da poreklne,ali mislim da ne bi trebalo da se obnavlja,pošto će je bahati ljudi opet uništiti. Mi nismo za bolje,na svakog ko se trudi da nešto očuva dodje deset koji se trude da unište.

    Bio sam svedok,čovek je stao na sred stepeništa za prvi peron i ispišao se na njih, pa vi sad vidite da li treba nešto obnavljati.

    Čuj sat,sat je najmanji problem
  • alo,alo

    26.05.2014 12:50
    vrlo lako !
    zeljeznice vojvodine !!
  • 112

    26.05.2014 12:42
    Dokle vise!
    Pa da li je moguce da se za sve traze donacije! Zasta se placaju karte, zasta idu porezi? Eto u Novom Sadu traze novac za popravku sata a sa druge strane se razbacuju http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/362617/Vozaju-nas-Zeleznice-na-popravku-automobila-i-gorivo-trose-700000-evra-godisnje

    Ovo treba bojkovati! Uostalom bolje taj novac donirati ljudima kojima je neophodno!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna